Friday, December 24, 2010

haiwan peliharaan meen moon !

  • You and Amira Syuhada like this.
    • Nurul Yazmeen suke ati ak la nk jatoh kan dier ker nk bunuh dier ker ape ak kesah...
      19 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa alalala ! mara pulak . kau dah ade kawan lipas . senyap !
      19 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen ko dh adew kwn anjing kurap senyap...!
      19 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa anjing kurap ? wtf . wow this funny ! ahah ! kepale kau ! aku takde bela anjing tapi rabbit . heee ;-D
      19 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen alah lebih kurang jew tuh rabbit ngan anjing kan same rabbit adew 4 kaki anjing pon same kan...
      19 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa ade aku cakap lain ? takde an ? aa biseng ! ehh jap . lipas ade bape kaki ea ? hahaha
      19 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen alololo cyu dh kalah...
      19 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa aku kalah ? takde nye ! asal tak jawab pertanyaan aku ? lipas ade bape kaki ?
      19 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen ‎6 kaki adew papew masalah..
      19 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa ouh . ehh macam mane kau tahu ? ehh lupe . kau kawan dea yang rapat an . BFF an katekan .
      19 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen bodo soalan yg begitu senang x kan ak x leh jawab org macam ko jer yg x tau tu la ak suwoh rapat ngan lipas ko x nk so ko rapat jelah ngan anjing sebab ko memang serasi bersame...!!!
      19 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen nk lawan lagi..!!
      19 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa aku bodo ? memang pon ! ahahaha ! memenag aa senang bangang . aku saje jea tanye . sebab aku malas nak pikir sendiri . sebaab tak masuk exam ppon aa . lain aa kalau masuk exam . memang aku boley jawab seratus peratus , bengap . sengal kude . sengal doq . aku serasi dengan anjing ? ouh . takpe takpe . tak kesah pon . hee . anjing pon binatang macam lipas an . bengap seribu bahase tol aa kau niy . hahaha . boley lawan ?
      19 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen memang la lipas ngan anjing same2 binatang tapi adew hukum nye apebile memegang anjing...
      19 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa hukum ? itu saya tahu ? tapi aaku tak penah pegang haiwan yang terkutuk tu . lipas ? orang geli doo . takde pon orang rapat dengan lipas . semue orang bengang dengang lipas . and anjing ade je yang bela dea . lipas ade ? takde . senyap !
      19 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa ilang da ? da kalah aa tu ? haaha
      19 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen tu la asyik3 on9 kekadang tuh harus lah tengok tv pasal lipas senot dah ar dh penat melayan ko banyak bende lagi ak nk wat
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen dh ak x nk dekat org yg bekawan ngan anjing hohoho
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada hahahahhaha .. asal korang kena kejar ngn lipas ke ???
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa onl aa bagus . dapat tahu perkembangan semase . ahhaaah . ala . kau macam aa tengok cite pasal haiwan . kau dok umah tengok cite karton . ingat aku tak tahu . sengal . kau taknak layan aku ? haha ! da kalah ..
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa amira : tq for like . keja ? keja mende . takde aa . semalam aku gi kedai dengan min . aku tengah cakap dengan min . tibetibe lipas kelua at dea punye tepi baju . geli doo . terkejut aku . naseb baek lipas tu tak ade at aku . kalau tak . kejung aku
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .. kau ckp at cape niy yu ,, setahu aku duk umh tngok cite SPONGEBOB je .. heheheh
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen mampus la deh ...
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa aku cakap untuk min a . sebab dea suke tengok kartun .
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa min : ahahah ! kau da kalah . senyap !
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen deh deh mampus deh
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa min : aa bisenggg . aku sepak kau pecahh !
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada min : hahahahahhahahahahah ... kesian gilerr kau min ,, hahahahahahah kau tak geli ke lipas duhh ..
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa amira : macam mane dea nak geli ? tu kawan sejati dea . BFF aa dea dengan lipas . ahhahahah
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada hahahahhaahah .. tak sangke aku min ada kawan yg bername LIPAS ,, hahahahah ,, pandai min piLIh kawan :)
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa amira : takkan kau tak kenal min . kau niy . min kan lebih afdal kawan dengan lipas . ahahahha . min lek aa
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen biase lah ak lagi satu ak adew kwn dan dier bekawan dangan anjing lagi jijik...
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada hahahahha min3 ,, tak ku sangke kan BFF ngn lipas :) min jgn marah ye ??? hehehehehehhe ,, btw mcm mane min nk ckp ngn lipas tuh hah ?? aku nk tahu jgk ..
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen ayu lek aa
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa min : anjing ? ade jugak orang bela ngek ! . dari lipas sape nak beli . merayap at uma orang je keje dea
      18 hours ago ·  ·  1 person
    • Areyou Elvyraa amira : kau perlu sangke kan . macam ammne dea cakap dengan lipas tu ? ala kau niy mira . ade aa bahase isyarat dea tu . tu yang lipas melekat dengan dea
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa min : lek ? for what ? tak kesah pon . sebab akhirnye aku akan menang jugak . kite tunggu dan lihat k
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada hahahahahahhahah ,, lawak lahh min niy ,, ouhh gune bahasa isyarat ,, mcm org bisu plk gune isyarat2 niy !!!!
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa amira : yeah ! macam orang bisu . tapi min punye bukan macam orang bisu . dea macam mane ea nak cakap ? erm bahase lipas jea . min jea yang paham . aku tak paham langsung . haha
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada hahahahahh ,, mcm gitu ye ,, okey baru aku tahu ,, min bape bnyk bff kau ??? mlm2 kau tido ngn bff kau tuh ke ???
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa amira : yang aku jumpe sekor jea . tak tahu aa kalau at umah de a ade bape ekor ? aku ase lebih 5 ekor do . hee . ehh mane min ? da off ke ? adoyai ! min min .
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada hahahahhahahahah ,, banyk gilerr bolehh ut sarng lipas tuh .. hahahah min dah give up lahh tuh ..
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen ayu lak kt umah dier ntah adew bape ekor anjing nth ak rase adik beradik dier pon penah tido ngan anjing bab tu peerangai dieorang macam anjing kurap...
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa amira : memang da ade sarang aa
      min : cewahh ! mara nampak . lek . hahaha . adeq beradeq aku anjing kurap ? ini sudaa lebeh .
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada hahahahahhahaah ..! korng2 dah2 lah tuh gadoh ..
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa amira : kiteorg gaduh ea ? ahaha . entah aa . mira kau tengok . dea cakap . boy , aziq , iz anjing kurap . sepak dea bagi pecah !
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen oops terlebih sudah...dh ar ak nk layan korea lagi bagos...dari layan org yg bele anjing...tengok balak ensem
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa min : kau nak layan korea . ahahha . tak yah perasan ouh . da blablabla .
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada hahahhahahaha .. ayu2 .. tarek je suar min .. heeeeeeeeeee ,, nnti die snyap ..!
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen mira; mane adew kiterorg gaduh kiteorg just melayak jew
      ayu; kalo ko sepak ak pon leh pecah kew
      18 hours ago · 
    • Amira Syuhada min : lahh yeke ?? aku tak tahu plk .. nk join bolehh
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen mira; ko suwoh ayu yarek suar ak bwu senyap hehh jangan arap kalo dier tarik suar ak tolong ar
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa 
      amira : tarek ? okeoke . tunggu aku balek . nak join . join kutk mmin jea boley
      min : sape senyap ? aku ? heyy . mane boleyy . aku tak boley kalah dengan budak yang macam kau niy . jap ! kau tunggu aku jadi hulk baru boley aku pecah an kepal...See more
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen apew ko nk jadi hulk asal ko x jadi godzilla jew sejibik cam salah sowang ahli keluarge ko..
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa min : sebijik macam salh seorang ahli keluarge aku ? sape ? seingat kau . family aku semue kurus . boy . aziq dgn iz jea keding
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen ayu; ak pon x akan kalah lawan ngan budak yg suami nyer tue bangke...
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen ayu; yg ak ckp cam godzilla tuh ko la sapew lagi yg cite2 nye nk jadi godzilla adik beradik berok jugak yg slalu garu bontot tanpe rase bersalah...
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa min : tue ? tue mende ? mude agy ! orang lua kot ! mmg aa macam tu . jelez cakap
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen wat pew ak nk jelez org tue..
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa ayu : aku gorilaa ? memang aaa . kau baru tahu ke ? kesian . aku aa goorilla yang paling kurus . hee .
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen ak ckp pasal godzilla ak x ckp pasal gorilla sengal anjing
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa we mangkuk same je aa tu
      aku aa godzilla yg paling kurus
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen badan ko kurus tapi bontot ko gedeng...
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa otak kau ! ehh cakap aku . kau tak seda ea ? kesian . kau aku gedeng dari akku
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen mende ni tu la kawin ngan org tue tengok kan dh jadi tue gak ckp pon dh x betol
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa hah ? aku belom kawen do . aku nak belaja dulu . sampai pandai . ahahha . ayat tak boley bla
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen ha belaja tuh betol bukan maen2
      18 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa ye mak ! ahaahha . ala tahun depan aku belaja aa elokelok . tahun niy jea aku maenmaen . ehh kantoi . hahah .
      18 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen hoi bile ak beranak kan ko..eeeuuu ak x nk beranak lagi
      17 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa min ? bile ea ? entah . setahu aku name mak aku bukan nurul yazmin . ahahha . aku pon taknak kau jadi mak aku . hahaha
      17 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen tu la pasal setahu ak mne mk ko norani kan...ak pon x dew ank bename ayu elvira mne tuh terlalu kuno
      17 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa kau kate name aku kuno ? heyy sory sikit . EXCLUSIVE aa . name kau tu yang kuno . name kamppong . haha
      17 hours ago · 
    • Nurul Yazmeen whatever..ar biseng
      17 hours ago · 
    • Areyou Elvyraa ar biseng ? aphal kau ? adoyaii
      15 hours ago · 

No comments:

Post a Comment