Wednesday, December 22, 2010

comeyy kankan ??!!

comeyy an ? hensem an ? aku tahu aa dea niy comeyy plusplusplus hensem .;-D  mamat nih aku punye tautau ! sape curik aku sepak dea ! pecahhhh ! tak elok amek orang punye . ingat tau jangan amek aku punye ea . aku sayang dea . bie betol tak sape amek bie . baby ley sepak dea . pecahh ! boleyy kankan . heee ;-D . gedik uhh aku nih . perasan gyle tahap max . tak boley buad ape aa . da suke an . tak lame agy korang dapat kad kawen aku dengan dea . haha ! bie bile nak jumpe ea ? da lame kite tak jumpe . miss aa . hexhex ! kesengalan aku telah terselah . haha ! bie baby sayang bie .. jangan carik madu tok baby tautau .. heeee ;-D sayang bieeeeeeeee ..

♥♥ actually niy khas untuk bf aku .. bukan untuk mamat nih . kalau mamat nih punye lain sikit aa .. heee

No comments:

Post a Comment